Buro Nomden: aangenaam!
Buro Nomden (BN) is al sinds 1976 actief in Delft en is echt een partner en vertrouwenspersoon voor haar klanten. Wij bieden onze klanten advies over verzekeringen, hypotheken en pensioenen. Uitgangspunt is altijd een prettige dienstverlening naar de klant toe en met respect voor elkaar. De interne communicatie is daarom open en direct.
BN groeit op dit moment hard in de transportsector en als bedrijf. Buro Nomden vormt onderdeel van een grotere groep ondernemingen (Veza verzekeringen, Mangotree en Krinsen Assurantiën), waarbij elk kantoor zijn eigen doelgroep bedient en werkgebied heeft. Het kantoor van Buro Nomden in Delft verzorgt voor de groep de hub-functie waar iedereen geregeld samenkomen en wij houden in Delft dan ook geregeld activiteiten buiten kantoor.
Wat houdt je rol in?
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van onze zakelijke dienstverlening. Jij beheerst alle aspecten van het geven van een passend advies en maakt complexe onderwerpen begrijpelijk voor de klant. Je weet je klant- en servicegerichtheid goed te combineren met het commerciële aspect van je functie. Deze functie is een combinatiefunctie: je voert klantgesprekken buiten de deur, maar je bent ook actief binnen. Klanten zijn vaak al jaren verbonden aan ons kantoor, dus het is belangrijk dat je een langdurige band met onze klanten weet op te bouwen. Hierbij ondersteunt de afdeling marketing je door middel van gerichte campagnes of klantenevents.
Vragen over deze vacature?
Heb je nog vragen naar aanleiding van de vacature van commercieel medewerker schadeverzekeringen, bel of WhatsApp dan met David Jan Aris op telefoonnummer: 06- 46 54 02 02.
Je bezit de volgende eigenschappen en competenties:
- • Je hebt hbo werk- en denkniveau, of mbo met flink dosis praktijkervaring
• In het bezit van WFT-basis, zakelijk schade, inkomen
• Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring als commercieel adviseur
• Klant- en servicegericht
• Doorzettingsvermogen en stressbestendig
• Proactief en neemt makkelijke initiatief
Wat staat daar tegenover?
• Een aantrekkelijke, zelfstandige functie bij een informele, groeiende en dynamische organisatie waarin eigen initiatief en meedenken over nieuwe ontwikkelingen gestimuleerd wordt
• Een contract van 30 tot 40 uur per week
• De mogelijkheid om deels vanuit huis te kunnen werken voor een goede balans tussen werk en privé
• 25 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband), 8% vakantiegeld en een pensioenregeling
• Personeelskorting bij het afsluiten van je verzekeringen
• Volop mogelijkheden jezelf verder te ontwikkelen en opleidingen te volgen
• Eigen laptop en deelname aan ons fietsplan
• Een stevig salaris met eindejaarsregeling, afhankelijk van je kwaliteiten en ervaring.
Hoe ziet het team eruit?
Je komt te werken in een team van circa 12 collega’s. Ons team bestaat uit een 3 commerciële binnendienstmedewerkers, 2 schadebehandelaars, administratief medewerker, pensioen en hypotheekdesk en particuliere afdeling. We werken met een vast klant team voor onze belangrijkste relaties.